Шановні медичні працівники!
На тепер вже не важливо, коли і де зроблена помилка. Важливо те, що люди, яким довелося бігати з одного медичного закладу до іншого, для виправлення ЛН, страждають від Вашого халатного ставлення до заповнення Ваших документів. Люди, яких Ви лікували, прооперовані, після інфарктів та травм, вимушені ще витрачати час на те, що хтось поспішив або "ми завжди так робимо".
Після низки звернень до мене обурених працівників з приводу неправильного або неповного заповнення листка непрацездатності (ЛН), вирішив звернутись до Вас, шановні працівники медичних закладів.
На тепер вже не важливо, коли і де зроблена помилка. Важливо те, що люди, яким довелося бігати з одного медичного закладу до іншого, для виправлення ЛН, страждають від Вашого халатного ставлення до заповнення Ваших документів. Люди, яких Ви лікували, прооперовані, після інфарктів та травм, вимушені ще витрачати час на те, що хтось поспішив або "ми завжди так робимо".
Наслідки від халатного ставлення до заповнення документів можуть бути різні. Хтось не отримав гроші, у когось не прийняли до оплати ЛН, у когось не визнали травми, а на когось наклали штраф за оплату такого документу.
Найчастіше не заповнюються розділи, де прописуються номери попереднйого та наступного ЛН. Також неправильна назва організації, установи або підприємства, де працює хворий, а також помилки в датах та відсутність печаток лікувального закладу.
Для тих, хто не знає, пояснюю, що існує Інструкція про порядок заповнення листка непрацездатності, що затверджена наказом МОЗ, Мінпраці та Фондів державного соціального страхування №532/274/136-ос/1406 від 03.11.2004 року, яка регулює правильність заповнення ЛН.
Я розумію, що не можна рівняти усіх під один гребінь але одна погана вівця усе стадо псує.
Шановні працівники лікувальних та лікувально-профілактичних закладів, давайте ставитись з повагою, до себе, своєї справи, своєї професії та хворих. Давайте виконувати свої обов'язки професійно.
Шануємось і поважаємо своїх клієнтів та законодавство!